25/5-16

| Postat i:
1
 
Nu är jag tillbaka, nästan en vecka senare. Utgången i fredags var trevlig men på grund av den trötthet jag drabbades av från jobbet orkade jag inte med en helkväll dessvärre. Men det var kul den tiden det varade! På lördagen var jag och Regina iväg och tittade på den andra lägenheter vi fått erbjudande från. Och idag, knappt en vecka senare är jag fortfarande lika kär i den som då. Den var faktiskt så perfekt. Jag trodde verkligen inte att det skulle bli den lägenheten vi helst skulle vilja ha. Men det var klockrent. Och jag är så nöjd med att jag och Regina är överens om det.
 
Det enda som saknar nu är kontraktskrivningen, sedan är det bara att flytta in! Vi får tillträde till lägenheten i början av juli och då går vårt lilla flyttlass. Jag ser verkligen fram emot att flytta in med min bästa vän. Hade inte ens tänkt att det hade kunnat hända för ett par månader sedan. Men nu står vi här med en lägenhet båda älskar och ska leva life tillsammans i minst ett halvår.
Hittills till 25/5-16


Regina

love uuuuu(s) <3333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: