HÅKAN HELLSTRÖM

| Postat i:
0
Sitter i detta nu på ett tåg mot Göteborg. Det är den fjärde juni och det är Håkan-helg. Den lycka jag känner just nu är total trots den utmattning jag byggt upp efter denna slitsamma arbetsvecka. En förkylning har smugits sig på mig under veckan och snart bryter den ut helt samtisigt som jag vet att mensen är påväg. Sömnbristen är inget att tala om heller. 

Men nu sitter jag på det där tåget som ska ta mig till kärlek och dans. Jag åker med MTR som under hela resan har peppat för Håkan och at the moment spelar de känn ingen sorg i högalarna. Om tio minuter beräknas vi vara framme. Där möter jag Johanna och Adela och senare ska vi vandra runt i gbg och ha picknick. Imorgon är konserten och jag känner att detta kommer bli underbart.
Hittills till HÅKAN HELLSTRÖM





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: