THIS IS ME

| Postat i: UPDATE
0
 
Well hello bitches. Tänkte berätta lite om hur mitt liv ser ut just nu och vad mina planer är. Som ni kanske kommer ihåg så har jag gått en lååång kurs i Familjepsykologi som om en vecka är helt ute ur mitt liv (om jag klarar sista tentan och inte behöver göra omprov). I sommar kommer jag vara LEDIG. Inget jobb, inget plugg, inga krav. Har ju självklart sökt massa jobb med inget har blivit aktuellt så jag är fri som en fågel i sommar. Jag tänker åka till sommarstället i Skåne i ett par veckor med mamma i juli, och i slutet av augusti flyttar jag dit helt själv och planerar att bo där hela hösten/vintern (obestämd tid). Planen är att jag ska plugga eller jobba. Har sökt kurser på högskolan där men vill helst jobba så hoppas på att det blir planen istället. 
 
Körkortet planeras att bli klart i sommar, innan jag flyttar. Då det är ett litet samhälle är det lättare att ha bil än att förlita sig på kollektivtrafiken som otroligt nog är sämre än SL i Stockholm. En tripp till Göteborg och Ullared med Regina är också på agendan, det kommer bli så mysigt. 1 juli fyller jag 20 år så fest och utflykter till Systemet är något som är inplanerat i sommar. PUSS
 
 
Hittills till THIS IS ME





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: