SNART SMÄLLER DET

| Postat i: FEST
0
 
Idag är dagen innan min födelsedag. Jag skickade ett sms till pappa tidigare idag och skrev att jag inte vill att han och hans sambo ska vara med imorgon och fira mig. Jag skrev att det skulle bli stelt på grund av vår relation och han svarade med att sambon inte skulle kommit oavsett på grund av vår stela relation och att jag bestämmer själv om jag vill ha med honom imorgon. Han frågade om jag ville äta middag med honom dagen efter min födelsedag och jag tackade ja. Det känns bättre. Jag får träffa honom på mina villkor och utan press om att det ska bli bra. För jag har för mycket press på min födelsedag, vill inte att den ska förstöras av en stel middag. Därför var denna lösning bättre. Nu ser jag bara fram emot min födelsedag. Det ska bli så kul! Jag, mamma och min bror ska äta middag i stan och efter det kommer Regina och spelar bowling med oss. Därefter möter jag och Regina upp Lisa och går ut och festar. Det ska bli super! 
Hittills till SNART SMÄLLER DET





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: