DEN EVIGA KAMPEN MOT KOLLEKTIVTRAFIK

| Postat i: ÄVENTYR
0
Åh hittade massa gamla bilder jag lagt upp här på bloggen, det här är jag och min bror för ett par år sedan
 
Tja! Jag har fixat hotell i Göteborg för mig och Regina i augusti, tre nätter. WOOP. Nu letar jag för fulla muggar efter bussar som åker därifrån till Ullared. Hittar fan inget. Är det något som är oklart så är det bussföretagens hemsidor. Får fan ingen information från någon om hur de åker, när de åker, vad det kostar och hur man bokar. Har varit inne på flera sidor där de erbjuder att man ska boka en hel buss, liksom va?? Aa, jag hyr en egen buss så jag får med mig allt jag shoppat tillbaka? Har till och med sjunkigt så lågt att jag sökt på Facebook om bussresor till Ullared. Man tänker ju att det är självklart att det ska gå bussar typ varje kvart fråg Göteborg till Ullared, varje dag. Men så är inte fallet. Det lutar åt att ta tåg från Gbg till Varberg (har jag för mig) och byta till buss till Ullared som man bokar genom SJ. Alltid är SJ/SL det man väljer i slutändan. Trots att de är sämst. Bara för att de är tydliga med hur de åker, när de åker och hur mycket det kostar. Vem vet, kanske har jag körkort tills vi åker så att vi kan ta bilen ner. Det vore DRÖMMEN. 
Hittills till DEN EVIGA KAMPEN MOT KOLLEKTIVTRAFIK





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: