BUTTERFLIES

| Postat i: TIPS
0
 
Under tiden jag var i Skåne på semester hade jag ett litet projekt som jag hintade om litegrann. Nu har jag äntligen blivit klar och det sitter uppe i mitt rum. Jag har nämligen gjort fjärilar i papper och satt på min garderobsvägg. Blev sjukt nöjd och om ni vill göra likadant så kommer en guide här:
 
 
 
Jag köpte tre stora pappersark i olika färger, jag valde vitt, ljusrosa och rosa. Sedan hittade jag en mall för fjärilar i olika storlekar online som jag skrev ut och klippte ut för att ha som mall till mina fjärilar. Jag ritade av mallarna på de olika pappersarken och numrerade dem efter storlek. 
 
 
 
Sedan klippte jag ut fjärilarna och limmade ihop två fjärilar av olika färger med en storleksskillnad så att de bakre syns. Jag limmade bara där själva "kroppen" på fjärilen är så att det går att vika upp vingarna. Sedan var det bara att sätta upp fjärilarna på väggen med dubbelhäftande tejp eller liknande.
 
 
 
KLART! Hur snyggt är det inte?? Blev så sjukt nöjd över hur det blev, även fast det krävdes mycket tid och fokus så var det värt det. Det blev precis som jag ville ha det och det bästa med att göra det själv är att det blir personligt, ingen annan kommer någonsin ha likadana fjärilar som jag. ♥
 
Hittills till BUTTERFLIES





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: