TIGER

| Postat i: TIPS
0
 
Kommer ni ihåg att jag var i Köpenhamn ett par dagar i somras med mamma? Där hittade jag iaf världens härligaste butik. Den heter Tiger och har nu ett par butiker i Stockholm. Så när mamma fyllde år i fredags var vi förbi där och kollade. För er som inte vet vad för slags butik det är så är det allt möjligt smått och gott, nästan som Lagerhaus fast bättre tycker jag. Det bästa är priserna! Betalade ca 130 kr för allt det ni ser här ovan. Det är ett par mustasch-strumpor, en fin fotoram, en guldig spegel, en mustasch-burk för smoothies och tio-pack lysrör. ÄLSKAR att de har vardagliga saker som är gjorda i roliga designer och även festsaker som man kan förgylla en festkväll. För det är ju alltid kul att dela ut lysrör till sina vänner på en utekväll! 
 
Det finns även massor av annat att köpa där och allt är så billigt. Har eventuellt tänkt att ha nyårsfest hos mig och tänkte köpa hem massor från Tiger då. Får se hur det blir! Men ett hett tips är att gå till dessa affärer.
Hittills till TIGER





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: