DEJT?!

| Postat i: TANKAR
0
 
Så det där med detjer. Dejtar man i Sverige? Eller heter det att man träffar någon? Vad det än heter så är det det jag ska göra ikväll. Det är alltid lika nervöst och när jag är nervös skjuter jag upp exakt allt! Som idag, jag har inte pluggat ett skit vilket är det enda jag behöver göra i mitt liv just nu, jag har inte börjat sminka mig eller fixat året som tar ca 2 timmar. (Ja, jag vet det gör det för mig, därför jag aldrig fixar mig). Borde kanske göra det nu men blir alltid mer nervös när jag gör det, och då failar jag alltid med antingen täckningen av mina finnar eller ögonbrynens form. 
 
Så vi ska ses klockan sju. I närheten av där han bor. Jag gillar när det inte är nära mig, för om dejten är dålig så har jag fortfarande mitt privata liv kvar, utan att han vet vart jag bor eller liknande. Jag har varit på två liknande dejter innan. Har inte träffat dem igen efter det. Så jag har inga förhoppningar på den här dejten. Även om jag tror att det kan bli trevligt. Ska inte tänka på hur det kommer vara, blir aldrig som man tänkt sig ändå. 
 
Så hur fick jag tag i en kille som jag aldrig har träffat? Jo, svaret är väldigt enkelt. Tinder. Alla som är nedlåtande och kritiserande kring den appen är de som helst av allt vill skaffa den men kan inte pga olika omständigheter, enligt mig. Jag vet att fler än vi tror använder den appen och jag uppskattar de som är öppna med det. Enligt mig är denna app ganska awesome. I alla fall för mig som är lat och aldrig är social i verkligheten mot folk jag inte känner. TESTA DEN OM DU VILL HITTA FOLK! Det negativa är väl att man ibland får upp vänner som man helst bara vill blockera eftersom det kan bli pinsamt att se varandra där. Ibland brukar jag likea de jag känner bara för att se hur de har gjort, om de gillat mig tillbaka. Det värsta är att vännen kanske gör exakt samma sak som en själv och DET blir pinsamt. 
 
Anyway, har i alla fall fått många erfarenheter när det gäller dejtande och social kompetens sen jag började använda Tinder, så det är ett hett tips om du vill träffa nya människor. Jag är i alla fall riktigt spänd för den här dejten jag ska på om ett par timmar. Men för att släppa nervositeten ska jag stalka honom en sista gång på Tinder och se vad vi redan har pratat om (sånt glömmer man, tro mig) så jag inte står där och säger saker han redan vet. Önska mig lycka till nu! PUSS
 
Hittills till DEJT?!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: