WORK IT OUT

| Postat i: TRÄNING
0
 
Jag älskar att gå till gymmet! Ser det inte som något ansträngande eller jobbigt som man måste göra varje vecka. Jag åker dit när jag har tid och när jag känner mig rastlös och det känns helt rätt varje gång, även om det är tufft vissa dagar. Dessutom visar det resultat! Jag har gått ner några storlekar även om det inte var mitt mål, plus att jag har blivit mycket starkare i kroppen. Med dessa resultat höjs även självförtroendet. Jag känner mig mer bekväm med den jag är och hur jag ser ut. Jag vågar ta nya stora beslut och testa på nya saker, och för mig är det väldigt viktigt. Framförallt i min ålder. Jag vill inte missa saker på grund av att jag är för rädd eller nervös för saker. Jag tar varje chans jag får och det är så underbart! Vill ni komma i form eller bara bli av med energi tycker jag verkligen att ni ska börja gymma. 
Hittills till WORK IT OUT





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: