IT'S A JOKE I SUPPOSE

| Postat i: MYSINLÄGG
0
 
Hoppas ni hade en toppenkul midsommar! Det hade jag i alla fall. Fest såklart. Med bästa. Härligt. 
 
Idag träffade jag Mirre, en tjej från klassen som är superhärlig. Vi tog en fika och gick runt i stan och pratade. Det var kul att träffa henne! Har inte träffat henne sen studenten och det känns som en evighet sen. Det är alltid lika mysigt att träffa den tjejen. Jag blev lite sugen på att shoppa, även om jag inte hittade något jag ville ha i stan så jag tänkte kika in på lite sidor online och se om jag hittar något jag vill ha. Tänkte boka ett gympass också, men deras sida verkar vara död... 
 
Btw, jag har börjat kolla på Orange is the new blackNetflix! Den är sååååååå bra. Himla bra faktiskt. Kolla på den. 
 
Hittills till IT'S A JOKE I SUPPOSE





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: