SOMMARFEELING

| Postat i: VAD JAG TYCKER OM
0


Idag var det lite sämre väder så vi åkte till Åhus, ni vet där alla hanbollsspelare spenderar några dagar varje sommar för att spela Åhuscuppen. Vi åkte till den världskända glassbåten och åt glass. Jag tog en bägare med en kula choklad och en kula kladdkaka, båda smakerna smakade choklad hehe. Det bästa med glassen här i Skåne är att en kula är som tre i Stockholm och att priset är bättre än Stockholms. 

Jag har nog ätit två Ben and Jerry's på fem dagar och det kommer bara bli mer för glassen här är såå god. Imorgon ska vi bara ta det lugnt på stranden och få en skön bränna. Ska fortsätta läsa min bok också, längesen jag läste en riktig bok som jag själv har valt. Senast var väl Isslottet i Svenska 3, inte en höjdare. 

Nu har jag precis kollat på Sommar med Ernst på fyran, det är sommar för mig. Att sitta i soffan på landstället och se på Ernst sköna knep till ett somrigt hus. Blir sjukt inspirerad! Har själv några projekt jag ska fixa med under tiden jag är här. Ni får se bilder och sånt när jag är klar. Hihi. 
Hittills till SOMMARFEELING





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: