NU DRAR JAG TILL SKÅNE

| Postat i: ÄVENTYR
0
En bild med Leos katt när jag var kattvakt. Söt.

Hej hallå! Nej, jag har inte bloggat på evigheters evigheter och det beror endast på en sak, jag har inte haft lust. Jag har gjort sjukt mycket roliga saker som tagit all min energi för bloggen och så är det med det. 

Tänkte uppdatera lite ikväll för det är nämligen så att jag åker till mitt landställe imorgon. Så i två veckor kommer jag spendera min tid i landets sydligaste del med minigolf, sol, bad, förhoppningsvis träning, bio, glass, shopping och pyssel. 

Jag har kanske möjlighet att blogga lite under tiden jag är där, men med risk för att det inte finns internet kan det bli så att jag inte gör det. Ska försöka! Man har ju en morfar där nere som uppdaterar sig med de senaste datorerna och mibilerna oftare än man själv gör så det går säkert att lösa. 

Hoppas i alla fall att ni har en skön sommar, för det har verkligen jag!

Hittills till NU DRAR JAG TILL SKÅNE





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: