NÅT FÖR DE SOM VÄNTAR

| Postat i: UPDATE
0

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade om mitt händelselösa liv. Med risk att göra er deppiga och uttråkade ska jag nu berätta lite om vad jag gör om dagarna. 

Jag deppar. Eller jag gör ingenting. Antingen jobbar jag eller så spenderar jag dagarna i soffan framför någon repris på MTV... Men det känns som att jag väntar på något. Men kan inte riktigt förstå vad det är. Antagligen på att denna arbetsvecka ska ta slut så att jag får vara borta från jobbet i en månad. Ska bli sååå skönt!!! 

Då kan jag äntligen lägga mig i gräset med mina tidningar och bara släppa in sommaren i mig. Längtar. Jag längtar också tills jag och familjen åker till vårt landställe i Skåne om tre veckor. I vanliga fall deppar jag över att åka dit eftersom det oftast är en semester på tre långa veckor, och när det endast regnar så går dagarna långsammare än någonsin... Men denna gång är det i drygt en vecka och jag och mamma ska vara i Köpenhamn ett dygn också, så jag kommer ha fullt upp. Snart kan jag njuta av sommaren ordentligt!



Hittills till NÅT FÖR DE SOM VÄNTAR





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: