CHEAP MONDAY

| Postat i: NEW IN
0
 
Den här bilden är från igår när jag var i Farsta med Regina en sista gång innan hon åkte till Tyskland i en månad. Jag skulle byta en sak jag köpt tidigare på H&M mot den svarta strandtröjan som ni ser på bilden. Jag skulle få lägga till hundra kronor på köpet, men det blev något fel och jag gick därifrån med en femtiolapp i handen. Tjänade alltså 150kr på det köpet. Sedan gick vi till BIKBOK där jag hittade ett par shorts för 75kr på rean. Så de två plaggen gick på 25kr ur min ficka. Det är sweet. 
 
Solglasögonen hade jag budat på på Tradera och är fett nöjd över dem. Rayban-modell med blått glas. Snyggt. Fick hem ett par skor idag också som jag hade vunnit på Tradera (min nya drog), men de var för små... Så jag ska sälja vidare dem. Äntligen har SOLO trillat ner i brevlådan också. Kan sommaren bli bättre? Ja, kanske om det slutar regna. 
 
Hittills till CHEAP MONDAY





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: