TAGGAD

| Postat i: FEST
0
 
Nu har min dator krånglat i över 20 minuter. Bajsdator. Tänkte ju kolla på serier innan jag går och lägger mig men nej, skit i det då. 
 
Idag har jag i alla fall bjudit in mina vänner till min studentskiva. Det kändes bra att få iväg inbjudningarna två månader innan festen och biljetterna är såååå snygga. Temat är klassisk maskerad med masker som i fifty shades. 
 
Min blivande mask ligger i min bokhylla. Jag fick en redan pimpad av min pojkvän, men jag tog bort alla dekorationer och bandet till och med för jag vill ha min egen design. Tänkte dränka den i glitter och paljetter. Tänkte även göra en mask med gips för att se hur det blir! Ska gå på min pojkväns skiva också och de har samma tema så kan ju ha en på varje. 
 
Jag längtar i alla fall tills jag ska börja gå på allas skivor. Kommer bli så himla kul! 
Hittills till TAGGAD





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: