MUSIKEN ÄR MITT HOPP

| Postat i: MUSIK
0
 
 
"Du, du, du är för fin. Du, du är för fin, varför ska du kasta pärlor åt svin?!" - Magnus Uggla. Älskar musik som har ett bra budskap. För mig är såna låtar det bästa jag vet. Jag lyssnar på dem när jag mår dåligt, när jag är glad, eller sjukt förbannad. Oftast efter ett break med en pojkvän. Nu är det inte så att jag lämnat min pojkvän så tro ingenting. Men den börjades spela på min Spotify-lista så jag kom att tänka på det. Utan musiken hade jag nog aldrig tagit mig i kragen och kommit över känslorna och kunna gå vidare in i en ny relation. 
 
"Står och låtsas inte se, att du står precis bredvid. Kände dig för längesen, men det var säkert längre än 7 sorger och 8 bedrövelser sen, så längesen, så längesen. Du kommer nog aldrig mer vara min vän, det var för längesen, så längesen, så längesen." - Veronica Maggio. En låt ägnad mina ex. De som förstört mig och brytit ner mig, men också de som fått mig starkare än någonsin. Jag lärde mig att jag skulle stå längst fram i min prioriteringslista. 
 
"det gör inte ont alla mil jag vandrat, det gör inte ont när vänner jag lämnat, det gör inte ont att få skiten i sig, det gör inte ont så länge du är med mig." - Håkan Hellström. Tillägnad till alla människor jag faktiskt har i mitt liv trotts motgångar och tråkigheter. All cred till er som står ut med mig, ni är bäst. 
 
Tänkte göra en spellista för er att lyssna på för att lära känna min musiksmak lite. Med musiksmak menar jag såklart lära känna mig. Musik gör mitt liv. 
 
Hittills till MUSIKEN ÄR MITT HOPP





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: