ELEVEN THINGS TO FEEL BEAUTIFUL

| Postat i: TIPS
0
Jag har precis testat en rad olika produkter som jag fick i min kalender från Body Shop. Var tvungen att googla fram hur man använder det mesta men fick mina svar och har bombat hela kroppen med alla möjliga saker. Bland annat en cooling foot lotion med doft av pepparmint. Gaah, har aldrig varit så sugen på mina fötter som jag är nu. Det luktar förfan som godis!!!
 
Ska sätta på mig en ansiktsmask nu också, får se hur det blir. Är verkligen kär i mina saker från kalendern. Känner mig som en mänsklig doftbomb. Ska äta massa choklad med mint framför TVn ikväll för jag är så himla sugen på det nu... 
 
 
 
Här är en lista på vilka produkter jag använt idag: 
 
Äckligt ansikte: Vitamin C, microdermabrasion (försök skriva det snabbt), en ansiktsmask på svenska.
 
Hela kroppen: Shea, beautifying oil, kroppsolja.
 
Rakade ben: Honeymania, body butter, kroppssmör (direktöversatt).
 
Torra fötter: Peppermint, cooling foot lotion, fotkräm.
 
Äckliga händer: Absinthe, purifying hand gel, typ godluktande handsprit.
 
Torra händer: Absithe, purifying hand cream, handkräm (luktar sexig man).
 
Torra nagelband: Almond, nail & cuticle oil, nagelbandsolja.
 
Torra läppar: 100% natural lip roll-on, läppbalsam kind of. 
 
Ser gammal ut i ansiktet: Nutriganics, drops of youth, ungdomliga droppar för ansikte. 
 
Torrt ansikte: Seaweed, mattifying day cream, daglig ansiktskräm.
 
Grädde på moset: Moringa, body mist, wannabe parfym. 
 
Och detta är endast elva produkter av 24 som jag fick. Är helt käär. ♥
Hittills till ELEVEN THINGS TO FEEL BEAUTIFUL





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: