TWO IN A ROW

| Postat i: UPDATE
0
Woho jag har fått tillbaka min statistik! Det vill jag fira med att skriva inlägg två dagar i rad, haha. Skämt åsido, blev supermegaultraglad när jag såg att min statistik kommit tillbaka. Den har ju varit borta i ett par månader så känns grymt att veta hur många ni är som läser. 
 
Just nu dricker jag te för fulla muggar (hahahahaha) och snapchattar med fina människor. Ska ta tag inte mitt plugg om en stund så jag klarar provet imorgon. Inte kul att behöva plugga när man nästan glömt bort hur man gör, hehe.. Imorgon ska jag i alla fall se på "min" film på bio! Tillbaka till Bromma heter den och jag är med i en scen från Brommaskolan. Så det ska bli himla kul att se haha. 
 
Jag och Erica förra veckan på Vapiano ♥
Hittills till TWO IN A ROW





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: