SURROUNDED BY FRIENDS

| Postat i: LINNEA
1
Har varit uppehåll här på bloggen ett tag och har inte känt att jag har något att blogga om/inte har suget att blogga. Men jag tänkte ändå berätta lite om den senaste veckan. Det började dåligt, jag och min pojkvän gjorde slut.. Orkar inte ta upp massor om det så säger inget mer. Gick på bio, Återträffen, och åt middag i stan med Annchen i onsdags vilket var väldigt kul. Jag menar bio mitt i veckan, wooho! Träffade Lisa L i Farsta i torsdags med en fika och det var mysigt! Igår, lördag övningskörde jag på motorväg med pappas bil vilket var superkul. Älskar när jag klarar av det jag inte tror att jag gör. 
 
Igår kom även kusin-Lisa till mig och såg på Melodifestivalen. Hon sov här och vi pratade om allt möjligt precis som det ska vara. Hon är verkligen den som förstår mig bäst och som jag kan förstå bäst också. Hoppas det inte dröjer länge innan vi ses igen! 
 
Idag har jag jobbat och ska snart till mamma, ska bli skönt med lite ombyte och så. Har laddat ner massa filmer på Viaplay som jag kan titta på hemma hos henne. Ikväll ska vi spela på Bingolotto, haha det var min idé. Såg det under jul och nyår så blev sjukt taggad på att spela jag med. 
 
Jag och kusin-Lisa för en tid sen ♥
Hittills till SURROUNDED BY FRIENDS


MammaMys

Sötnosar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: