MÅNDAGENS RÄTTA JAG

| Postat i: UPDATE
0
 
Seg dag idag. På grund av brist av sömn så har denna dag varit förpestad av irritation. Inte nog med det så gjorde vi ett youtubeklipp som krånglade hela dagen (och har gjort det de senaste två veckorna) så det gick till och med så långt att vi knippsade upp ett skåplås som tillhörde en gruppmedlem.  Vi satt även över efter skolan i mer än två timmar så jag blev lagom less på skolan. Som tur var så träffade jag Regina efter skolan som gjorde allt mycket lättare! Vi gjorde äppelpaj och drack te, mums och mys.
 
Nu ska jag äta något till middag, sen duscha och lägga mig i sängen och läsa en bok med min varma riskudde om magen. Jag har börjat känna av en förkylning så måste ta det lugnt och sova massor. Tur att jag börjar 13 imorrn, hade inte orkat en tidig skoldag imorgon igen.. 
Hittills till MÅNDAGENS RÄTTA JAG





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: