LEV I NUET. VILA I GRAVEN.

| Postat i: VAD JAG TYCKER OM
0
Mitt liv är perfekt just nu. Helt jävla underbart. Hur blev det såhär? Kanske för att jag börjar bry mig om mig själv och vad jag själv vill i livet. Jag har sportlov nu den här veckan så jag har massor med planer med vänner. I fredags var jag med fina vänner och vi spelade massor med sällskapsspel och Singstar hemma hos mig, så jäkla bäst. Men samtidigt var jag förkyld och är det fortfarande... Men på lördagen var jag hemma och vilade massor samtidigt som jag bakade bullar till min bror som hade släktkalas (han fyller år idag, grattis bästa bror!) i söndags. Så ni fattar vad jag gjorde i söndags. Efter kalaset drog jag till Regina med Erica och var hos henne med massa andra vänner till henne. Himla kul!
 
Hon bjöd även alla de till att komma till henne ikväll igen, men jag känner att jag måste vila bort min förkylning innan jag kan köra igen. Hade dock varit väldigt trevligt att vara där igen! Men idag vaknade jag halv ett så dagen var ju borta redan då, men har pluggat och rastat hunden sedan dess. Min bror fick välja middag så det blev sushi, klagar verkligen inte! Just nu lyssnar jag på musik och är inne på alla möjliga sociala medier. Ska ta något mumsigt att äta strax och kanske titta på en film. ÄNTLIGEN LEDIG!
 
 
 
Hittills till LEV I NUET. VILA I GRAVEN.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: