UPPDATERING

| Postat i: UPDATE
0
 
Ojojoj vad längesen det var jag skrev här. Jag skrev om en Tinder-dejt! Kan uppdatera er lite med att det gick bra. Vi träffades ett par gånger och det var verkligen fina träffar. Dock kändes det inte bra från min sida och vi har inte setts eller pratat efter det. Men är ändå glad över att jag gjorde det eftersom han verkligen var en fin människa. Även om jag inte hittat något jag vill satsa på via Tinder så har jag bara träffat killar som är mogna och lite mer vuxna i sitt sätt, vilket är precis det jag söker. 
 
Jag tycker ni ska följa mig på Twitter där jag heter @linnsen och på Instagram där jag heter @enfulchey! Där uppdateras det betydligt mycket mer än här på bloggen.
 
Hittills till UPPDATERING





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: