i JUST CAME TO SAY GOODBYE

| Postat i: TANKAR
0


Åh vad livet leker! Älskart. Idag var jag och tränade för första gången på en månad haha. Träningsvärk imorrn, jadå. Sen var jag hemma och lagade godaste maten (pasta med kräftsås) och pluggade lite innan pappa kom och hämtade mig. Vi åkte och övningskörde i några timmar, himla kul! 

Nu ikväll har jag gosat ner mig i sängen och ätit godis och lyssnat på bra musik samtidigt som jag letat efter fina studentklänningar. Galet att det snart är dags att springa ut i det fria och aldrig mer behöva plågas av att klockan ringer mitt i natten, aldrig behöva lämna in en jobbig hemuppgift, aldrig stressa med förberedelser till prov, aldrig behöva oroa mig över mina betyg, aldrig mer gå till skolan som en zombie för att ta närvaro och sen gå hem igen. 

Det är en bitterljuv tanke. Att aldrig gå i skolan mer. För jag kommer sakna att kunna förvänta mig att träffa mina fina klasskamrater, sakna att ha rutiner, sakna klassens internskämt, sakna tjejsnacket jag och mina närmsta har så fort läraren inte är där, sakna de olika ämnen jag tycker om, sakna att bestämma dagens outfit varje dag. 

Självklart kommer jag söka mig vidare till högskolan, men det kommer aldrig att bli som det alltid har varit, vilket både är bra och dåligt. Mycket jag inte kommer sakna och mycket jag kommer sakna. Men så är det väl med allt, eller? Men jag är mer än redo att gå vidare i mitt liv. 
Hittills till i JUST CAME TO SAY GOODBYE





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: