ÄLSKAR LIVET

| Postat i: UPDATE
0

Det är fredag kväll och jag sitter och myser i sängen med en påse godis. Mitt lov har varit toppen såhär långt, har inte gjort så mycket men ändå har jag det. Jag har fikat med kusin-Lisa i stan, fikat hrmma hos mig med mirre, gjort klart gymnasiearbetet med Carro, målat påskägg med farmor och mina två äldsta kusiner, varit på restaurang med familjen, tränat, varit på jobbet, fått ett nytt jobb, pluggat, sovit, tittat på serier, varit på släktkalas, gått på bio med Gina, läst bok. 

Imorgon ska jag till pappa och där väntar en påskmiddag med farmor bland annat. För övrigt ska jag plugga resten av lovet, kuuul. Men nu ska jag kolla på serier. Ha det bra babes!!

Hittills till ÄLSKAR LIVET





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: