GIFTS

| Postat i: VAD JAG TYCKER OM
0
 
Åh vad jag fick fina presenter igår! Tänkte visa er eftersom jag själv tycker att det är kul när andra visar vad de fått. Det brukar ge mig inspiration till vad jag själv kan ge mina vänner i present. Men nu tänkte jag berätta vad jag fick...
Örhängen, 4 ringar, halsband med evighetstecken, handgjord mörk choklad, mascara, nail art pen, 4 nagellack, nackellack och sammet från Ciaté, ett läppglans, stickers till naglarna, nagellacksspray som gör att lacket torkar fortare, hjärtformat strössel, en sjal, ansiktsmask, duschtvål från The Body Shop och sist men inte minst; en uplevelse från Smartbox! 
 
Tack så himla mycket fina underbaringar, så galet fina presenter!!! 
 
Hittills till GIFTS





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: