HALVA VECKAN

| Postat i: HELGENS PLANER
0
 
Ja, jag gick på bio med Lisa i onsdags, blev inte riktigt som planerat. Började med att jag glömde biljetterna hemma på samma ställe där jag lagt dem när jag fotade till bloggen, så jag var tvungen att springa hem från tågstationen igen och fick ta nästa tåg... Kom precis i tid och jag sprang hela vägen hem, till stationen igen, mellan pendeln och tuben på TC. Jag var helt död när jag kom fram, men när jag träffade Lisa blev allt genast bättre. Bion var SUPERFIN och jag tycker verkligen ni ska se den. Helt underbar och lite annorlunda vilket jag gillar. Den heter Philomena om ni är intresserade. 
 
I torsdags var jag och min skola på SACO-mässan i Älvsjö. Jag tog så många kataloger att min pojkvän fick ta hem några åt mig eftersom han åkte hem tidigare. Sedan fick jag ett samtal av en tjej som sköter anställningen på Svensk Direktreklam och bad mig komma på introkurs hos dem samma dag. Jag tog med mig Hanna och vi åkte till Skarpnäck efter mässan. Så nu är jag inte arbetslös längre! Jag ska dela ut reklam varje helg med min söta kärra i mitt närområde (hur chill som helst). Jag och Hanna ska hjälpas åt med varandras distrikt imorgon eftersom det är första gången och man kanske inte hittar överallt. 
 
Igår tog jag ledigt eftersom jag endast hade en lektion som var att lyssna på att resten av klassen skulle redovisa Islam på religionen. Jag hade redan redovisat så det kändes sjukt onödigt. Så istället pluggade jag i lugn och ro i min pyamas hemma. Senare åkte jag till Farsta för att fixa nytt ID men det blev inte så eftersom jag tydligen måste gå till polisen för att fixa det. SUCK. Sedan gick jag på ett Jumpapass på Friskis med min favoritledare som gjorde allt mycket bättre. Jag och pojkvännen gjorde mat efter nytt recept. Väldigt gott! Lövbiff i tomatblandning tillsammans med avocadosalsa i pitabröd. NAMNAMNAM. Ska äta det idag innan jag åker iväg. 
 
Idag ska jag till stan och handla julklappar till min familj tillsammans med Lisa. Jag ska även sova hos henne efteråt och det ska bli himla kul! Var väldigt längesen vi var hemma hos varandra bara hon och jag. Jag har nästan bestämt vad jag ska köpa till alla nära och kära, men är inte helt klar med alla planer... Får se hur det blir! 
 
HA EN BRA DAG!
Hittills till HALVA VECKAN





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: