TRÄFFADE TYRA BANKS

| Postat i: MYSINLÄGG
0
I morse vaknade jag upp efter en ganska jobbig natt. Jag har varit förskyld i en vecka nu och vaknar fortfarande av min hosta. Men när jag vaknade i morse blev jag lite sådär pirrigt glad. Jag förstod inte varför först, men efter ett tag insåg jag att jag drömt något. Jag drömde att jag var och minglade med massor av snygga tjejer i eleganta cocktailklänningar och helt plötsligt kommer en lång, snygg kvinna fram till mig med ett stort leende. Det var Tyra Banks, HAHA! Hon sa hej och visste vad jag hette och frågade om jag ville vara med i hennes nya säsong av Top Model. Det stod en fet limousine utanför som tydligen väntade på mig. Men där var drömmen slut...
 
Haha, men det var en helt awesome dröm! Nu är jag tillbaka i verkligheten och sitter i skolan och dör av stristess. Jag har ingenting att arbeta med och känner att den här dagen är vääldigt ovärd. Det är fredag och jag har en Ben&Jerry's som väntar på mig där hemma, så nu vill jag bara att den här dagen ska gå så fort som möjligt. PUSS
Hittills till TRÄFFADE TYRA BANKS





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: