SWEDISH HOUSEWIFE

| Postat i: UPDATE
1
Det har varit en skön dag idag! Hade tre lektioner var av en då jag hade prov. Provet var lätt så det var härligt! Sen fick vi en bok som vi ska läsa också. Har redan börjat på den, hehehehe. Jag slutade alltså väldigt tidigt, så jag åkte hem och lekte med vovven. Fick inspo av nyhetsmorgon imorse så hunden fick apportera tills han inte orkade mer och bara ville gå in. Sen gjorde jag mig ett mellanmål med varm choklad med grädde, en keso-macka och en doughnut. MUMS. 
 
Nu ska jag plugga på det lilla jag har att göra innan lovet. Sen ska jag fixa naglarna och läsa i boken. Haha, jag vet, jag är knäpp. But that's just the way I am. PUSS
Hittills till SWEDISH HOUSEWIFE


Linnéa

Fin blogg! :)

...fint namn ;) X)


URL: http://akvarell.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: