VIVA ESPAÑA

| Postat i: ÄVENTYR
1
 
 
Så snart är jag på resande fot igen. Idag bär det av till Spanien med mamma och broder. Om en vecka kommer pojkvännen ner också vilket blir awesome! Har inte ens insett att jag kommer fylla 18 när jag är där. GALET. Men vi kommer fram inatt någon gång och imorgon ligger jag nog på playan hela dagen. Det ska bli skönt att verkligen få ta det lugnt och kanske sova bort min äckliga förkylning. Jag kommer ha med mig kameran så förvänta er massor med bilder när jag kommer hem (4 juli). Ha det bra kära ni, så hörs vi sen! PUSS 
Hittills till VIVA ESPAÑA


Sanna

Alla bara far utomlands hela tiden! Lite avundsjuk måste man ju vara ;)


URL: http://www.sannaminaord-sanna.blogspot.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: