TIMETRAVEL

| Postat i:
0
 
Klockan är ganska mycket för min hjärna... Vaknade i morse av huvudvärk som jag antar beror på den lilla vattenkonsumtionen min kropp fick i sig igår. Så egentligen borde jag väl sova, men har så många saker som jag vill göra innan. Läsa min SOLO, kolla instagram, packa inför Håkan eller måla naglarna. Nej, nu ska jag i alla fall borsta tänderna tror jag. Märker att jag inte ens kan skriva något kul... Här är min dag kortfattat: 
 
Vakna med pojkvän, ha kul med honom, åka till plantagen och köpa träd, dricka milkshake från donken, handla mat, plantera prästkragar, bokat date med farmor imorrn, ätit revbenspjäll med gott tillbehör, tittat på desperate housewives x2, instagrammat, myst på altanen, ätit våfflor till frukost. Yees. Där har ni min dag! Hoppas ni hade det lika underbart i sommarvärmen, PUSS
Hittills till TIMETRAVEL





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: