TVÅ STEG FRÅN PARADISE

| Postat i: HELGENS PLANER
0
 
IDAG SLUTADE SKOLAN! Fyfan vad det känns underbart. Jag har nog inte fattat det än men det börjar lägga sig. Efter avslutningen åkte jag och tre tjejer i klassen till Kungsträdgården och åkte skridskor! Så himla kul fast det värkte i ovana vader och fötter. Det var lite Bambi på hal is, men efter ett tag gick det riktigt bra. Efter åkningen gick vi till Jensens och åt. Supergott! 
 
Jag åkte hem till mamma efter det eftersom hon tagit ledigt idag och så åkte vi och storhandlade julmat och gott. Vi ska julbaka i helgen så vi fixade saker därifrån också. Vi körde med scanner första gången också! Haha, det gick ju sådääär. Men jag lyckades hantera det på något sätt. 
 
Klockan fem åkte jag tillbaka till stan för att möta pappa och brodern. Vi handlade in de sista julklapparna och åt i Gamla Stan. Jag åt en pasta med färska skaldjur. ÅH VAD JAG DRÖMDE MIG TILLBAKA TILL RHODOS. Smakade sommar. 
 
Nu är vi hemma och jag har druckit mitt favoritte, vanilj med mjölk och honung. Jag har tittat på tv en stund och sitter nu i sängen och myser med en känsla av frihet. Imorgon åker jag till mamma och bakar hela helgen. 
Hittills till TVÅ STEG FRÅN PARADISE





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: