JULETIDER

| Postat i: UPDATE
0
 
Det är ganska mycket som händer just nu i mitt liv. I måndags var jag i Farsta och tog en fika med underbara Veronica som jag åkte till Rhodos med bland annat. Jag har även hittat en topp som jag ska ha på mig på julafton hos mamma i år. Igår bakade jag ett litet pepparkakshus som jag ska göra klart imorgon. Idag fyller pappas sambo år så vi har haft gäster! Och under dessa tre dagar har jag knarkat Paradise Hotel eftersom jag insett att jag kan se det på Viaplay innan det faktiskt visas på tv. Så jag hinner se det innan jag måste sova. 
 
Imorgon ska jag träffa Regina i Farsta, men det är inte förrän halv fem så jag ska hem emellan och slå in julklappar och göra klart pepparkakshuset. Ska även försöka komma ihåg att lämna in terminens sista arbete. På fredag slutar skolan och efter det åker jag och några tjejer till Kungsträdgården och åker skridskor! Ska möta pappa och brodern i stan senare för att köpa de sista julklapparna. I helgen ska vi till mamma igen och baka julbak! Jag har massor med recept som jag ska göra, ska bland annat ge bort lite i julklapp. 
Hittills till JULETIDER





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: