VALBORG

| Postat i: UPDATE
1
 
Idag är det Valborg och jag ska umgås med pojkvännen och vänner antar jag. Haha, vi har zero planer men det brukar bli bra. Vi ska fixa lite hemma och ta det lugnt, sen ska vi käka pizza och så innan vi går till brasan. Köpa remmar är ju en klassiker! HIHI.
 
Jag har fått jobb också! Två faktiskt. Det ena är bara en engångsgrej och då ska jag vara med i en scen i en svensk långfilm. Jag ska vara statist på en student och det ska jag pyssla med nästa vecka. Det andra är att jag jobbar som publikvärd på olika event, bland annat på konserten med Bruce Springsteen. Jag har hittills jobbat på en Bajen-match och det var awesome. Ni får inga nya bilder och det får ni stå ut med, ser förjävlig ut! PUSS
Hittills till VALBORG


O

Hej! Har du några tips på hur man är en bra publikvärd? Vad man skall tänka på osv?

Kram

Svar: Hej! Jag var som sagt publikvärd främst för Hammarby Fotboll, men egentligen är det en ganska enkel uppgift. För mig var det bara att hålla koll på publiken och se allmänt glad ut. Händer det något eller är det någon som gör något opassande är det bara att säga till hur man får och inte får göra. Tex så var det en man som stod på räcket längst fram vid planen, vilket man inte får göra. Jag sade till honom ett par gånger och han slutade med det efter ett tag. Om det är något som du inte klarar av att lösa säger du bara till din ledare eller ansvarig person så löser det oftast sig. Ha en otroligt rolig sommar!
Kram, Linnéa
www.livetenligtnea.blogg.se
Linnéa Palmqvist Söderman


URL: http://www.solglans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: