NYA NAGLAR

| Postat i: MAKEUP
1
 
Igår åkte jag och fixade röda akrylnaglar hos Five Five Nails i Mood-gallerian. Fick ett presentkort därifrån i julklapp så tänkte passa på nu på lovet! Jag blev hur nöjd som helst och det bästa är att jag kan måla dem vilken färg jag vill sen eftersom det röda kommer sitta kvar när man tar bort färgen över. 
 
Denna lördag började med en lång promenad längs sjön till Farsta strand där jag och mamma tillsammans med hunden satte oss och åt frukost. Vi var borta i ca 3 timmar så vi var helt slut när vi kom hem. Men då började jag skriva på mitt CV och personliga brev och började söka jobb! Så skönt att ha satt igång nu. Vet någon av er något bra extrajobb som jag kan söka vid sidan av mitt pluggande? Vore tacksam för svar, PUSS
Hittills till NYA NAGLAR


Rebecca

Sök till mässrestauranger på älvsjömässan! De söker alltid nytt folk och de flesta mässor ligger ju på helgen så det är optimalt att söka när du pluggar! kram


URL: http://rebeccalundberg.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: