CAVIAR NAILS

| Postat i: MYSINLÄGG
1
 
Har målat över mina akrylnaglar med rosa färg och satt på caviar. Naglarna påminner lite om Candy Crush och ser helt underbara ut. Ni ser även den asfeta klockan jag fick av Sandra och Hanna förra veckan! Gaaah måste verkligen fixa bra hål i den så jag kan börja använda den. Fick även ett mustasch-armband, tihi. 
 
Just nu sitter jag och försöker läsa min tråkiga svenskabok samtidigt som jag bloggar och snackar med min sjungande pojkvän i skype. Just nu sjunger han på franska/tyska. Superfint! Snart ska jag ta en varm dusch och läsa lite mer. Matteprov imorgon, men fuck that! 
Hittills till CAVIAR NAILS


Hednin

Va med och tävla på våran blogg om en mascara och ett rött läppstift, värdepris tillsammans 300 kr. Vinnaren lottas ut på lördag.
www.nattstad.se/hednin


URL: http://www.nattstad.se/hednin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: