FRÅGESTUND

| Postat i: VAD JAG TYCKER OM
1

Om du skulle beskriva dig själv med 3 ord, vilka skulle det vara? 
Självständig, påhittig och positiv!

Hur lång du är? 
Belive it or not, 174 cm.

Vilken är din favoritmat? 
Pannkakor! Alltid varit, kommer alltid att vara.

Om du vann en milijon, vad skulle du göra för pengarna?
Först skulle jag vara en god själ och skänka en del till välgörenhet. Men sen skulle jag naturligtvis shoppa en hel del och åka jorden runt! 

Hur kom det sig att du började blogga?
 
Jag älskar allt med det! Att skriva en öppen bok om sig själv är underbart. Målet är väl att inspirera andra!

Vilka bloggar läser du?
Oj! Jag läser många... Men mest läser jag Caty och Keelas bloggar!

Vad är ditt drömyrke? 
Mitt drömyrke är att jobba med människor. Funderat på psykolog ett bra tag! Men älskar också sånt som har med styling och mode att göra!

Vilket är ditt bästa sommar-minne? 
Mitt bästa sommarminne är med min pojkvän i Thailand. Allt var helt underbart. Bäst var väl när vi gjorde konster i poolen! 

 

Har du någon dold talang? 
Jag sjunger väldigt bra. Alla andra har bara inte fattat det än ;)

Vad är din högsta önskan?
Min högsta önskan är att få bo i Trazan och Banarnes koja för en dag.

Vad har du för kamera?
Köpte faktiskt en riktig systemkamera idag! Från och med nu är bilderna tagna med CANON 1100D.

Vilket är ditt favoritplagg? 
Mitt favoritplagg just nu är nog den gråa hoodtröjan med lejonet. Känns helt rätt varje gång jag har på mig den!

Älskar skorna, vart har du köpt dom?
Oj, vad det var många som undrade det! Faktum är att alla de tre paren är köpta på Skopunkten!! 

 

Hur brukar du hitta inspiration till dina kläder?
Det största inspirationskällan är min egen Tumblr. Där lägger jag upp massor med fina bilder som jag hittar överallt på nätet. Blir alltid lika pepp när jag kikar in där. 

Så den hoodtröjan du ha från carlings (grå med lejon på) hur matchar du den bäst?
Den matchar jag bäst tillsammans med svart. Svarta jeans, svarta skor och svarta smycken! Svart är min favorit just nu.

 

Korta snabba:
Vatten eller mjölk
Chips eller godis
Rött eller blått? 
Kyckling eller kött? 
Åka tåg eller bil?

Hittills till FRÅGESTUND


Molly Bergström - UPPSALA

Hoppas du haft en bra start på nya veckan och att du får en fortsatt fin måndagskväll :D


URL: http://mooollys.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: