COZY WEEKEND

| Postat i: MYSINLÄGG
0
Weho. Sitter i skolan nu och tittar ut på den snövita bakgården. Vill bara ut och rulla mig i snön! Är så glad över att det har snöat de två senaste dagarna och att det är så vitt överallt. Min hund är nog lyckligare än mig... Honom ska jag ta ut efter skolan och bara springa runt och leka. Idag är det fredag och jag har många planer för helgen. Ikväll ska jag mysa med familjen, imorgon kommer älsklingen hem till mig då vi firar 1,5 år tillsammans ♥ Vi ska baka lussebullar, pepparkakor och kanske pepparkakshus också. På söndag ska vi och familjen åka till stan och gå på julmarknad, awesome! Det kommer bli en mysig helg, det vet jag. PUSS
 
Hittills till COZY WEEKEND





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: