BOOKSTORE

| Postat i: VAD JAG TYCKER OM
2
Jag har äntligen fått tillbaka peppen av att läsa böcker igen! Nu läser jag klart Elsas Hemlighet som jag påbörjade förra vintern(!). Helt galet längesen men nu fattar jag att boken faktiskt får mig inspirerad. Älskar det! Tycker om de här typiska tjejböckerna, och att Elsa-böckerna handlar om bloggar gör det bara ännu bättre. När jag fick den första boken (Elsas Mode) trodde jag att det var en av de böcker där huvudrollen är bitchig och överlägsen, men så var det absolut inte. Goosh, vill läsa nu. Vilka böcker läser ni just nu?

Källa
 

Hittills till BOOKSTORE


Bunny

Just nu läser jag för ovanlighetens skull bara en bok, haha. Jag brukar ha flera på gång samtidigt! Men just nu är det serien "Sweep", jag läste ut den nioende boken idag och ska börja på den tioende ikväll :d

Jag har aldrig riktigt fattat vad de där böckerna handlar om, är det bara om bloggaren Elsas liv? :o

Svar: Yees, det handlar i princip bara om Elsa och hennes liv som liknar en tur i berg-och-dal-banan! Jag tycker de är grymma. Du borde också läsa dem eftersom du också bloggar!
Linnéa Palmqvist Söderman


URL: http://bunnys.blogg.se
Bunny

sv; Hihi ja det kanske jag borde göra, är man bloggare borde man ju känna sig hemma i bloggböcker! :D


URL: http://bunnys.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: