VILL BARA FÖRSVINNA

| Postat i: TANKAR
0
Det är så mycket jag vill just nu men så lite som går min väg. Den här dagen vill jag bara radera och kast i papperskorgen för inget, verkligen inget har varit som vanligt. Allt började med att jag försov mig, så det blev massa stress, men som tur var hann jag i tid ändå. Sen efter idrotten tänker jag gå på toa innan nästa lektion men tappar min en vecka gamla telefon. Den är för tillfället helt död och ligger täckt av ris. Senare känner jag hur huvudet inte orkar med att leva så jag får extrem huvudverk. Och inte nog med det så snubblar jag på allt och alla och var nära på att bli påkörd. Vill bara stoppa ner huvudet i sanden och försvinna för ett tag. FML.
Hittills till VILL BARA FÖRSVINNA





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: