STEARINLJUS

| Postat i: MYSINLÄGG
0
Oj oj oj vad jag och Regina har kämpat för att få till en okej design till den här bloggen.. Men nu är vi klara och jag blev helnöjd. Funderar på att ändra headern lite bara men nu fan ska det bloggas.
Ja, som ni alla vet så gav jag upp bloggen för ett tag sedan och ni undrade säkert vad som egentligen hände. Grejen var bara den att jag gav upp. punkt. Men nu känner jag ett sug av att börja igen så jag kommer att ge det ett försök. Jag hoppas verkligen ni fortsätter läsa det jag skriver om!
Just nu sitter jag med alla lampor nedsläckta och med några tända stearinljus framför både TVn och datorn. Ni vet väl att det är earth hour? Jag börjar bli trött men tänker hålla ögonen öppna tills min prins kommer hem. Ha det bäst, häst.
Hittills till STEARINLJUS





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: