YESTERDAY WAS FRIDAY

| Postat i: MUSIK, VAD JAG TYCKER OM
0
Hej fina människor! Har inte uppdaterat pga mitt dramatiska liv... Nej, men jag har haft mycket på en gång nu den här veckan och har inte haft inspiration att uppdatera om det heller. Men nu skriver jag ett inlägg i alla fall! 
 
Igår var jag och älsklingen på julkonsert i Globen. De som stod på scen var bland annat Danny, Loreen, Salem Al Fakir och Mark Levengood. Det var både drag med mycket dansmusik blandat med lugna julsånger. Det var så mysigt när alla tände sina mobillampor till låten Tänd ett Ljus, och när alla sjöng med i Salems I'm So Happy! Jag känner att jag måste börja lyssna på de låtarna som jag en gång faktiskt lyssnade på konstant. 
 
Hittills till YESTERDAY WAS FRIDAY





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: