LÄR KÄNNA MIG

| Postat i: LINNEA
0

 

Exakt hur gammal är du? 17 år, 5 månader och 24 dagar.

Vad skulle du vilja kunna ta bort/lägga till i ditt liv för att det skulle vara optimalt? Ta bort alla negativa människor och tillägga människor som verkligen tycker om livet och lever det fullt ut! 

Finns det någon sak som du alltid gör när du är själv? Till exempel sjunger för dig själv, dansar runt på platsen eller pillar med håret. Sjunger gör jag oavsett. Men jag gör alltid fula miner till mig själv när ingen ser. Och så gör jag min jag-är-awesome-dans om jag lyckas göra något helt awesome.

Om du fick åka på resa till ett land du inte varit i förut, vilket land skulle du först vilja besöka då? Och varför? Ett ställe jag vill åka till är någon gång i mitt liv är Afrika. Skulle vara så sjukt häftigt att se något jag inte upplevt tidigare.

Vilket är ditt favorit julgodis? Det är helt klart farmors marsipansgodis! Namnamnam.

Vilken musik lyssnar du på? Favoritlåtar? Jag lyssnar sjukt mycket på svensk musik, men jag gillar allt som har bra beat och texter som jag kan relatera till. 

Om du bara fick ha på dig kläder i en färg resten av ditt liv, vilken skulle du välja? Svart. tråkigt men sant..

Morgon eller kvällsmänniska? Jag är helt klart en kvällsmänniska!

Vad äter du oftast till frukost? En perfekt frukost är polarbröd med smör, paprikakeso, skinka och kokt ägg på tillsammans med en skål jordgubbsfil med All Bran flingor. Men min frukost brukar oftast vara en skål med yoghurt med russin och bananskivor i. 

Vad gjorde du på julafton? Jag var med hela pappas släkt och lite andra människor, på kvällen kom min pojkvän och förgyllde dagen. Underbart!

Vad händer på nyår? PARTY!

Favoritbutik inom mode? Min nya favorit är Zara.

Hur ser ditt liv ut om 10 år? Jag sitter på stranden i LA och skriver ett exklusivt inlägg i min kända blogg som människor från hela världen känner till. Min pojkvän har transformerats till min man och jag har det sjukt kul!

Vem är din idol? Just nu är det Miss Li. Svensk tjej med grym röst och skriver kaxiga texter. 

Om du fick bestämma precis vart du skulle bo, vart skulle det vara?  LA vore awesome.

hur lång är du? 1,75 m.

hur är du som person? Jag är oftast på bra humör och tar gärna hand om mina vänner, men gör du mig förbannad kan du glömma att få något positivt tillbaka. 

Smink eller inte smink? Hemma - inget smink. Ute - smink! Simple as that!

Sommar eller vinter? Jag är helt klart ett sommarbarn.

Sjunga eller dansa? Dansa! Inget annat inspirerar mig så mycket som dans.

Rosa eller blå? Har du sett mitt rum? Rosa såklart.

Singel eller förhållande? Förhållande, annars skulle jag ju inte ha pojkvän!

Julafton eller födelsedag? Julafton, då är alla glada och nöjda.

Bok eller tidning? Tidning för det mesta, men hittar jag en bra bok så är jag helt fast!

Kjol eller klänning? Klänning är snyggast enligt mig, helt klart. 

Vara med kompisar eller träna? Kompisar! Träna kan man göra en annan dag...

Familjen eller kompisarna? Familjen, inget är viktigare.

Få pengar eller tjäna pengar? Tjäna pengar. Mår mycket bättre när jag vet att jag förtjänat det. 

Gina Tricot eller HM? H&M, fast jag gillar Gina Tricot också...

Pizza eller tacos? Pizza! Det bor en liten italienare i mig.

Cola eller Fanta? Fanta, jag avskyr Cola, viktigt att veta om mig.

Äpple eller clementin? Clementin om det är vinter, annars är äpplen mycket sötare.

 

Hittills till LÄR KÄNNA MIG





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: