HELGEN SOM VAR

| Postat i: HELGENS PLANER
0
 
I lördags var jag med på insparkens sista evenemang, finsittningen. Mitt lag började hemma hos en av lagledarna för att öva in en låt innan vi gick till middagen där vi sjöng, dansade och åt. Det visade sig att mitt lag hade samlat ihop mest poäng under veckans gång att vi vann tävlingen. Efter finsittningen gick vi ut på en klubb i Kristianstad. Det var kul att vi fick ihop ett gäng som hängde med. Vi stannade till stängning och Kamilla körde hem mig, så snällt. Söndagen blev en dag med baksmälla och plugg. Skittråkigt men det var skönt att ta det lugnt ändå. Idag har det varit likadant, har dock varit ute ett tag med podcast i öronen och har även hunnit med att handla lite. Känner mig så vuxen. Ikväll tar jag det lugnt framför Idol. Woop. 
Hittills till HELGEN SOM VAR





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: