MÅNDAG

| Postat i:
0
Godmorgon!
 
Det är måndag morgon och jag sitter på jobbet sedan ett par timmar tillbaka. Tiden går otroligt långsamt när jag sitter på den här avdelningen på jobbet. Det finns verkligen ingenting att göra och min jobbabstinens bara växer. Jag räknar tiden som är kvar av dagen när jag är här. Så himla trist. Inte nog med det startade denna måndag med att min bror hade ätit upp min förberedda matlåda.
 
Just nu har jag verkligen ingenting att se fram emot heller, inte nog med att jag ej stimuleras på jobbet just nu så åker Regina till Berlin på onsdag och familjen till Grekland på lördag. Så det blir en ensam helg och vecka tyvärr. Dock ska jag se till att bli frisk från min förkylning så att jag kan börja träna igen. Har haft en ganska lång paus från gymmet på grund av förkylning och mycket annat som varit viktigare.
 
Jag vet inte om jag har sagt det tidigare, men jag har börjat ta pianolektioner på tisdagar. Det är kul men utmanande, men som tur är hjälper min bror mig. Denna vecka ska jag lära mig att spela Idas sommarvisa. Det later kanske enkelt, men med tanke på att man ska spela med båda händerna samtidigt som man läser noter. Det är verkligen inte det lättaste. Men jag ska öva ikväll när jag kommer hem så ska jag nog kunna den tills imorgon. Det krävs mycket mer tid än man tanker sig för en enkel barnvisa. Jag har aldrig respekterat musiklärare som skolavslutningar så mycket som nu, haha.
 
Ledsen att jag inte publicerar inlägg med bilder just nu, det är problem med att hämta bilder från Instagram!
Hittills till MÅNDAG





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: