TISDAG 19/7-16

| Postat i:
0
 
Det är tisdag och endast tre dagar kvar tills jag får en veckas semester. Den här veckan är väldigt seg både på jobbet och i vardagen. Finns inget spännande att se fram emot på dagarna så jag försöker genomlida dagarna tills det blir helg.
 
Semestern börjar med en helg i Eskilstuna hos Leo med vänner, det ska bli kul att träffa alla igen. Det var ett år sedan han hade fest så det blir en liten reunion i år. På måndagen har jag ett tidigt träningspass inbokat på mitt nya gym. Sedan har jag planerat att vädret ska vara tiptop så att jag kan sola och äta jordgubbar hela dagarna. Det ser jag fram emot! Ska passa på att träffa lite vänner den veckan också. Det var alldeles för längesen jag träffade dem... 
 
När semestern är slut jobbar jag fyra veckor till innan det är dags för ytterligare en veckas semester. Är så nöjd med att jag inte bara tog en vecka totalt i sommar, även om jag inte har jobbat ihop mina semesterdagar.
 
Hittills till TISDAG 19/7-16





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: