ONSDAG 13/7-16

| Postat i:
0
 
Godmorgon! Medan jag försöker starta igång denna onsdag tänkte jag skriva lite om flytten. Jag har berättat tidigare att jag och Regina hittat en lägenhet i Hässelby Strand via hennes kollega. Den 3 juli flyttade vi in. Det är galet. tiden har runnit iväg och helt plötsligt kom dagen då det var dags att handla all mat, handla alla köks- och städsaker och packa ihop sitt lilla flickrum. Allt gick väldigt smidigt och vi hade en varsin förälder som hjälpte till plus min bror och Reginas pojkvän. Vi blev klara i god tid och vi kunde börja packa upp redan samma dag.
Efter en vecka blev vi klara med att packa upp allt och få det på sin plats.
 
Det känns väldigt naturligt att vi bor där vi bor. Det känns inte som att det är en så stor omställning, men jag börjar inse mer och mer att jag har ganska lätt för att ställa om. Jag menar, jag har flyttat mellan mina skilda föräldrar sedan jag var tio och har bott i Skåne ett halvår. Det är inte ens ett halvår sedan jag flyttade hem från Skåne så jag tror att det var anledningen till att jag inte känner så stor omställning nu när jag har flyttat hemifrån igen.
 
Det jag var mest nervös för inför flytten var att bo med Regina. För oavsett hur nära vi är varandra vet jag att det är en helt annan grej att bo ihop. Man ska stå ut med varandras brister på en helt annan nivå när man lever så tätt inpå. Men faktum är att det har gått helt problemfritt än så länge *peppar peppar*. Även om vi jobbar på samma jobb, är bästa vänner och bor ihop så kan vi ändå komma på oss med att prata i telefon med varandra i en timme när vi inte setts på en stund. Anyways så är jag så lycklig just nu.
Hittills till ONSDAG 13/7-16





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: