WHAT'S IN MY BAG?

| Postat i: VAD JAG TYCKER OM
0
 
Jag tänkte att det kan vara roligt att kika in i min väska och se vad jag alltid har med mig, så här ser ni allt innehåll i min väska. Uppe i vänstra hörnet ser ni Fifty Shades som jag ännu inte tagin mig tiden att läsa, men börjar komma in i den igen. Ett måste att läsa! Sen ser ni mitt lipsyl från Eos som är to die for. Luktar bubbelgum och går inte sönder som många av mina andra brukar göra. Mitt USB som är HelloKitty-format är nödvändigt om jag har dokument som jag måste ta med mig någonstans, och det är väldigt gulligt också. Under det ser ni min mobil som jag har pimpat med en mustasch, och brevid det är mitt rosa Babylips.
 
Brevid det ser ni min Ipad som jag verkligen måste ha med mig överallt för musik, spel, sociala medier och Netflix. Allt för att underlätta alla kollektiva resor jag gör dagligen till gym och annat. En rosa penna som gör vardagen mycket roligare. Som ni alla vet så älskar jag färgen rosa och med en rosa penna till min rosa kalender har jag lättare koll på min planering. Brevid pennan ser ni mitt nya solglasögonfodral som jag köpte i Köpenhamn för 15kr, perfekt i en väska med många vassa prylar. Jag har alltid med mig något sött i väskan och just nu är det Mentos med bubbelgumsmak, himla gott! 
 
Längst ner i mitten ser ni en mapp som jag köpt på Ica Maxi som jag förvarar alla jobbsaker i. Mina hörlurar är en av de viktigaste sakerna jag har i väskan, utan dem skulle alla buss- och tågresor vara förstörda. Mascara är alltid bra att ha om man vill piffa upp sig efter gym eller om man spontant ska träffa en vän i stan. De sista två sakerna som jag alltid har med mig i väskan är handkräm (mina händer klarar inte en dag utan det) och våtservetter. Man vet aldrig när man kladdar ner sig och akut måste rengöra händerna. 
Hittills till WHAT'S IN MY BAG?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: