ELF

| Postat i: MAKEUP
0
 
Yeey! Jag har äntligen fått hem mitt smink som jag beställde från ELF. Ni vet att jag har köpt smink därifrån tidigare och jag var sjukt nöjd med allt jag köpte så jag beställde hem lite mer igen. Denna gång köpte jag åtta produkter och jag har precis testat dem. Kan meddela att jag är sjuuuukt nöjd denna gången med! 
 
 
 
 
 
Här alltså allt jag köpte. Sammanfattningsvis så är det en face-mist som man har i ansiktet när man är klar med sminkningen så att det håller en längre tid och allt sitter på plats. En daglig rengörare för borstar som luktar gudomligt! En ögonbryns- och ögonfransfix. Ett vanligt puder. En primer som är bra att ha så att ögonskuggan sitter bra längre. En mineralfoundation, SÅÅ BRA! En eyeliner och färg till ögonbrynen. 
 
Som sagt är jag sjukt nöjd över det jag köpte och allt verkar funka awesome. Det jag är mest nöjd över är mineralfoundation! Den är sjukt lätt att applicera och ger en fin färg utan att man behöver ta så mycket i ansiktet. Täcker röda fläckar väldigt bra också! Rekommenderar starkt att köpa smink från ELF, billigt och bra produkter. 
 
Hittills till ELF





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: