AWESOME

| Postat i: MYSINLÄGG
0
Bilden är på mig och kusin-Lisa i Torquay, England på språkresa 2010
 
Hallå hallå! Jag sitter just nu hemma hos kusin-Lisa med en mysig ansiktsmask i ansiktet och lyssnar på härlig sommarmusik. Snart ska vi göra en grekisk sallad med tropisk juice och titta på Allsång på Skansen och efter det blir det jordgubbsefterrätt och en mysig tjejfilm. Så härligt väder och jag hoppas på en kvällspromenad senare!
 
tidigare idag har jag varit på Karolinska Institutet och gjort ett kroppsuppfattningstest, fick en biobiljett så det var värt. Killen som höll i det var så söt och snäll att jag typ vill börja plugga där för att han var så fin. Hehehe. Efter det åkte jag till gymmet och sprang så mycket att jag svettades som en gris, tog en dusch och åkte hem till hunden som fick dö med mig i värmen på en promenad. Det är det jag har haft för mig idag. Kände mig extra snygg när jag satt på mig högklackar och klänning innan jag åkte hit. Ibland behöver man sånt för att känna sig awesome.
 
Hoppas ni har en awesome kväll!!
Hittills till AWESOME





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: