MY DAY IS AWESOME

| Postat i: HELGENS PLANER
0
 
 
Titta vad jag åt igår kväll! Så sjukt gott och skulle försöka vara nyttig hehe. Ska äta upp det sista som blev över nu. Anyway, idag var jag på ett jumpapass på Friskis kl 11. Instruktören var en tjej jag inte haft tidigare men passet var sjukt bra! Ni vet hur mycket jag älskar musik så det är väldigt viktigt för mig för att bli taggad. Passet började med Wannabe - Spice Girls, hur awesome? ÄLSKAR SPICE GIRLS! Sedan avslutades det med Valborg - Håkan Hellström. Så hela min dag har varit grym på grund av det. 
 
Just nu fixar jag mig för ikväll, Henke fyller år så vi är ett gäng som ska till Sommar. Sjukt kul! Hoppas allt är bra med er ♥
Hittills till MY DAY IS AWESOME





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: